sreda, 25. oktober 2017

Posodobitev računalnika HP Compaq z Linux Lite operacijskim sistemom

Odločil sem se, da bom posodobil ta star računalnik. Na njem je bil nameščen Windows 7. Imel je takšne secifikacije:

Slika 1: Moj računalnik HP dx2200
  • Procesor: Intel Pentium D CPU 3,40 GHz
  • RAM: 2 x 1GB 240-PIN 128Mx72 DDR2-PC2
  • Disk: 62.2 GB
  • Zaslo: 1920x1080 px
  • Grafična kartica: RV370 [Radeon X300] 
  1. Za operacijski sistem sem moral izbrati nekaj "lažjega". Zato sem izbral Linux Lite 32-bit na linku https://www.linuxliteos.com/. Za izdelavo zagonskega USB ključa sem uporabil program UNETBOOTIN na povezavi https://unetbootin.github.io/. Izbral sem, da je cilj odtisa USB pogon. Nato sem na USB ključek namestil iso datoteko Linux Lite.
  2. USB sem pustil v računalniku in ga ponovno zagnal. Ob zagonu sem pritisnil F12, da sem lahko izbral zagon preko USB-ja v BIOS-u. Izbral sem nastavitev Linuxa. Sledil sem navodilom, polovico diska sem dodelil Linuxu, polovico pa Windows-u. Nato sem dodal uporabnika in jezik spremenil v slovenščino.
  3. Na koncu sem v terminal napisal sodu apt-get install vlc za VLC media player. Zamenjal sem še ozadje in dodal še malo aplikacij.
  4. Na koncu sem testiral OS:

Slika 2: Namizje
  • Vrsta namizja: Xfce
  • Prostor, ki ga zasede OS na disku: 6,4 GB
  • Največja možna ločlivost: 1920-1080 točk
  • Omrežje (LAN) deluje: da
  • Omržje (WLAN) deluje: ne
  • Čas zagona operacijskega sistema: 31 sekund
  • Čas zagona brskalnika: 10 sekund
  • Privzetni brskalnik: Firefox
  • Hirost brskalnika(http://www.speed-battle.com/speedtest_e.php): 528.16 (srednje dobro)
    Slika 3: speed-battle
    Pri Linux Lite mi je všeč, ker je zelo podoben Windowsu in ga je lahko uporabljati.
Instaliral sem Docky tako, da sem v terminal napisal sudo apt-get install docky. Po tem sem dobil nastavitve za Docky, kjer sem si zbral temo.
Slika 4: Docky

Ni komentarjev:

Objavite komentar