četrtek, 26. oktober 2017

Namestitev Linux Ubuntu Mate na namizni računalnik

Namestitev Linux Ubuntu Mate na namizni računalnik.

Slika 1: Slika računalnika

Odločil sem se za nadgradnjo namiznega računalnika z operacijskim sistemom Ubuntu Mate.

Specifikacija:


CPU: Intel Pentium Dual E2160 1,8 GHz
Arhitektura procesorja: 32 bit
RAM: DDR II687  2 GB
Kapaciteta trdega diska: 500 GB
CD enota: da
DVD enota: da
WLAN: ne
Dual Boot: da
Možnost zagona namestitve slike iz USB pomnilnika (BIOS): Ne  
Na začetku sem si izbral Kali Linux a po dolgem neuspešnem nalaganju sem se odločil za lažji operacijski sistem Ubuntu Mate.
Naložiti sem ga moral preko DVD enote in po nekaj zamrznitvah sem ga uspel naložiti.
Slika 2: Namizje računalnika




Programe sem moral nameščati s pomočjo terminala, čeprav lahko nameščaš programe tudi z Software Boutique, ampak iz neznanega razloga se noče odpreti.

Testiranje računalnika po nameščanju programov.

Poraba RAM-a ob zagonu: 450 MB
Prostor, ki ga je zasedel OS na disku: 4,9 GB
Največja možna ločljivost: 1920x1080 točk
Omrežje LAN deluje
Čas zagona OS v sekundah: 46,5
Čas zagona spletnega brskalnika v sekundah: 9
Hitrost brskalnika (http://www.speed-battle.com/): 506,31 (srednje)

Program Docky:
Slika 3: Docky
Docky se uporablja za spreminjajnje izgleda namizja. 
Je lahek za uporabo in ga lahko spreminjamo po lastnem okusu (izgled ikon, pozicija). Izgleda kot opravilna vrstica v OS X.
Namestimo ga lahko preko ukaza v terminalu: 
sudo apt-get install docky.


Klemen

Ni komentarjev:

Objavite komentar