četrtek, 26. oktober 2017

Sony Vaio fit multi-flip 15a z Ubuntu 17.10


Za projektni teden sem se odločil da bom namestil Ubuntu 17.10 poleg Windows 10. 
Slika 1: Moj prenosnik
1. Specifikacije:
RAM: 8 GB
Vrsta RAMA: DDR3
Hitrost RAMA: 1600 MHz
CPU: Intel i5 4200U 1.6 GHz - 2.6 GHz
GPU: Intel hd4400 + Nvidia Geforce GT 735M
Arhitektura procesorja: 64b bit
Trdi disk: 1 TB
Zagon preko us USB-ja: DA
CD enota: NE
DVD enota: NE
wlan: DA

2. Izbira distribucije
Izbral sem Ubuntu 17.10 zaradi izgleda in funkcij, ki jih ponuja.

Slika 2: Namizje GNOME
3. Namestitev
64 bitni ISO sem prenesel iz https://www.ubuntu.si/. Preko programa Rufus sem izdelal odtis na USB ključek.

V biosu sem izbral zagon iz usb ključka in sledil navodilom.

4. Po namestitvi:
Vrsta namizja: GNOME
Proraba ram-a on zagonu: 1 GB
Prostor ki ga zasede os na disku: 4,7 GB
linux platforma: Ubuntu
Ločljivost: 1920x1080 točk
LAN: DA
WLAN: DA
Čas zagona os: 45s
Čas zagona brskalnika: 2s
Ime privzetega brskalnika: Firefox
Hitrost brskalnika: 1054.50 (zelo hitro)

5. Dodatni programi:
VLC Player
Fritzing
Unreal Tournament 4

Slika 3: Fritzing

Primer programa Fritzing. V terminalskem oknu ga namestimo z ukazom sudo apt-get install fritzing.

Mnenje: Ubuntu spada med bolj zahtevne distribucije, zato ni primeren za starejše računalnike. Ampak nudi veliko funkcij in ima lep izgled. Po funkcionalnosti se najbolj približa Windowsom.

Jure Strojan 4.C

Ni komentarjev:

Objavite komentar