sreda, 25. oktober 2017

Linux Zorin ACER - Aspire 5349




Pred zamenjavo operacisjkega sistema sem imel naloženega Windows 8. Za namestitev sistema Linux sem se odločil, ker je računalnik delal slabo in počasi. S tem, ko sem naložil Zorin OS, sem svoj zastarel računalnik bistveno pohitril.


Slika 1: Moj prenosnik ACER
Acer- Aspire 5349
RAM: 4 GB, DDR2, 1067 MHz
CPU: Intel® Celeron CPU B815 1,60 GHz dual core
Grafika: 
Intel® HD Graphics
Disk: 320 GB
CD enota: DA
DVD enota : DA
Možnost zagona namestitve slike iz USB pomnilnika
(BIOS ): DA 


2. slika : namizje Zorin OS

Za svoj operacijski sistem sem si izbral Linux Zorin. Zorin deluje odlično, je hiter in učinkovit . Z nameščanjem nisem imel težav. Edino težavo mi je povzročilo iskanje različic programov, ki jih drugače uporabljam Windowsih. Všeč mi je pa tudi, da Zorin ni zahteven za uporabo in ima zelo estetski videz.

Po tem, ko sem naložil Zorin, ima ta OS porabo RAM-a 600 MB. Zorin zasede le 4,8 GB na trdem disku. Lahko deluje na ločljivosti 1366x768 točk. Za zagon OS potrebuje 39 sekund, brskalnik Chromium se zažene v 3 sekundah. Hitrost brskalnika je 408,98 (srednje slabo). Za namizje sem si izbral GNOME.

slika 3 : steam
Steam je najbolj popularna gaming platforma na računalniku. Steam sem si naložil preko njihove uradne strani tako, da sem si naložil različico za Linux.

Lovro Tomšič 1.c





Ni komentarjev:

Objavite komentar