sreda, 25. oktober 2017

Namestitev OS linux ubuntu 17.10 na HP-ProBook-470-G2

Odločil sem se na svoj starejši računalnik naložiti linux OS, saj sem hotel videti, kako izgleda ter kako se uporablja.
slika 1: HP-ProBook-470-G2

Procesor: Intel® Core™ i5-5200U CPU @ 2.20 GHz × 4 
RAM: 8GB, 2,20 GHz
Disk: 750 GB
Zaslon 19" 16:9 1600x900
Arhitektura procesorja: 64 bit
Kapaciteta trdega diska: 750 GB
Možnost zagona namestitvene slike iz USB pomnilnika (BIOS): da
CD enota: da
DVD enota: da
wlan: da

Za operaciski sistem sem se odločil, da bom namestil ubuntu budgie 17.10.  Za izdelavo pogonskega USB ključa sem uporabil program unetbootin.

Nameščen program in OS na USB ključku sem vstavil v računalnik ter izbral zagon USB-ja v BIOS-u. Ker sem hotel obdržati Windows, sem najprej moral zagnati program preko USB-ja, nato pa sem se lotil nameščanja OS na računalnik. Sledil sem navodilom in na koncu namestil še nekaj programov ter si oblikoval nastavitve po svoje.

slika 2: Namizje OS Ubuntu Budgie

Na računalnik sem še namestil VLC media player za predvajanje video vsebine. To sem namestil tako, da sem v Programski opremi poiskal program ter ga namestil.


Poraba RAM ob zagonu: 1,1 GB
Prostor ki ga je zasedel OS na disku: 3,1 GB
Največja možna ločljivost pri danem zaslonu: 1600x900 (16:9)
Omrežje LAN deluje
Omrežje WLAN deluje
Čas zagona OS: 54 sek
Čas zagona spletnega brskalnika: 2 sek
hitrost brskalnika http://www.speed-battle.com/speedtest_e.php : 763 (srednje)

Mnenje: OS mi je kar všeč vendar se z Linuxi še ne znajdem tako kot na Windowsu.


Žiga Zupančič





Ni komentarjev:

Objavite komentar