sreda, 25. oktober 2017

Lenovo TinkPad R500 namestitev Ubuntu Mate 17.10

Odločil se za izboljšanje delovanja prenosnega računalnika Lenovo ThinkPad R500 iz leta 2007, zato sem namestil operacijski sistem Ubuntu Mate.
Slika 1: Lenovo ThinkPad R500

1.  Specifikacija:
  • CPU: Intel Core 2 Duo  2,26 GHz
  • RAM: DD2  4 GB
  • Kapaciteta trdega diska: 160 GB
  • CD enota: da
  • DVD enota: da
  • WLAN: da
  • Dual Boot: da

2.  Ubuntu Mate bom uporabil za brskanje po spletu, pisarniško delo in programiranje.

Ustvaril sem tri particije:
     /                30 GB
    swap          4 GB
    /home        100 GB

Slika 2: Namizje
3.  Pri nameščanju operaciskega sistema sem imel samo eno težavo (slabo nameščen odtis slike na USB), saj sem moral ponovno naložiti OS na USB.

4.  Testiranje računalnika po nameščanju programov.
  • Poraba RaM-a ob zagonu: 500 MB
  • Prostor, ki ga je zasedel OS na disku: 8 GB
  • Največja možna ločlivost: 1680 x 1050
  • Omrežja LAN in WLAN delujeta
  • Čas zagona OS v sekundah: 40
  • Čas zagona spletnega brskalnika v sekundah: 11
  •  Hitrost brskalnika (http://www.speed-battle.com/speedtest_e.php): 860 (dobro)
5.  Ker bom računalnik uporabljal za programiranje, sem naložil Microsoft Visual Studi code, ki se uporablja za urejanje kode.

Postopek namestitve:
Slika 3: Spletna stran
  •  Obiščemo spletno stran code.visualstudio.com in  dowloadamo
  • Odpremo terminal 
  • cd
  • cd /Download
  • sudo apt-get update
  • sudo dpkg -i ime_datoteke.deb
  • sudo apt-get install  -f
6.   Moje mnenje o tem operaciskem sistemu:
  • Deluje odlično brez kakršnih koli motenj
  • Hitra namestitev
  • Vekiko uporabnih programov

    Žan Juvan


Ni komentarjev:

Objavite komentar