sreda, 18. maj 2011

TuxGuitar

Na priljubljeni strani YouTube sem njega dni našel res dobro izvedbo Christiana Kölbla, pesem Albatros. Ker tudi sam igram kitaro in rad eksperimentiram z drugačnimi intonacijami, sem si želel napisati tabulatorje za to pesem, pa sem se spomnil na tale res odličen programček: TuxGuitar.

Program omogoča tako pisanje z notami kot tudi s tabulatorji. Seveda se program ne mora primerjati s kakšnim plačljivim (in uporabniško zahtevnim) Finale, vendar me je pester nabor orodij zelo presenetil, in kar je najbolje - aplikacija deluje in predvaja glasbo brez težav. 

In ravno za moj primer, ko sem hotel strune kitare uglasiti na open D, sem po nekaj klikih ugotovil, da lahko celo to spremenim - dvokliknemo na instrument v spodnjem meniju ter poljubno nastavimo tonaliteto vsake strune. In še mnogo več nastavitev...

Namestimo ga lahko kar s pomočjo programskega središča Ubuntu. Pa tako enostavno je to...

Ni komentarjev:

Objavite komentar